Informatie avond mbt behandeling concentratieproblemen

Heeft u een kind met concentratieproblemen of heeft iemand uit uw omgeving een
kind die moeite heeft om zich te concentreren en snel afgeleid is?

Heeft u voldoende kennis en zicht op de mogelijkheden die er zijn om
concentratieproblemen bij kinderen te verminderen zonder gebruik van
medicatie?

Heeft u (of iemand die u kent, uit uw omgeving) behoefte aan meer informatie over de mogelijkheden van behandeling van concentratieproblemen (omgeving Boxtel-Noord Brabant)?

Ik zou graag mijn behandeling goed willen afstemmen op de behoeften die er zijn bij jullie als ouders van kinderen met problemen in de concentratie. Momenteel richt ik mij op het bieden van o.a. neurofeedback en cogmed werkgeheugentraining, daarnaast zou ik graag een oudertraining willen opstarten.

Graag de Poll op mijn Blog invullen dan wel een reactie achter laten zodat ik mijn aanbod kan aanpassen op de vragen / behoeften die er bij jullie zijn.

Een Reactie op “Informatie avond mbt behandeling concentratieproblemen

  1. Inmiddels is deze Poll gesloten. Er waren weinig reacties waardoor er op dit moment gekozen wordt om nog geen informatie avond te organiseren. Mocht je hierin wel interesse hebben, dan kun je hieronder je reactie weergeven. Bij voldoende belangstelling zal een informatie-avond georganiseerd worden.

Geef een reactie

