Omroep Dommelland Live TV 29-02-2012 / aandacht voor gratis emailconsulten

Gisteren was het dan zover… mijn tv debuut!

Toch ietwat onwennig en gespannen kwam ik aan bij de opnamestudio van Omroep Dommelland. Er waren veel gasten uitgenodigd voor de Live uitzending, dus de tijd voor de start van de opname ging snel voorbij door ervaringen met andere gasten uit te wisselen. De spanning viel hierdoor ook al snel weg, het wa gezellig netwerken onder genot van kopje thee. Echter het moment brak aan dat ik dan plaats mocht gaan nemen aan tafel bij Joleen van Rooij, presentatrice van het programma, die voor mij wel bekend is.

Van binnen voelde ik me nog gespannen, gelukkig uitwendig iets minder waarneembaar. Maar eenmaal de eerste vraag gesteld, voelde ik me al meer op mijn gemak, de paar minuten vlogen om.

Fijn om even op deze wijze de gratis emailconsulten voor de komende maanden te kunnen promoten (ivm deelname onderzoek universiteit Amsterdam en fontys hogeschool).

Vanaf maart t/m mei gratis emailconsult, mail je opvoedvraag naar info@educadora.eu

Om even een indruk te krijgen, hierbij mijn TV debuut!

Een reactie stel ik erg op prijs.

Omroep Dommelland Live TV 29-02-2012

Geef een reactie

