Trots …!

Met trots wil ik aan jullie de resultaten laten lezen van het onlangs gehouden onderzoek naar de kwaliteit van emailconsulten. Vanuit mijn achtergrond als pedagoog heb ik met veel plezier meegewerkt aan dit onderzoek. Ouders konden in de periode maart t/m mei 2012 hun opvoedvraag per mail aan diverse deelnemende praktijken/instanties stellen . De ouders die een opvoedvraag stelden kregen binnen 3 dagen een kosteloos antwoord op hun opvoedvraag. Voor mij was dit de eerste keer dat ik op deze wijze ouders heb kunnen steunen en adviseren en zeker niet de laatste keer wat mij betreft! Met enige trots kan ik melden dat mijn emailconsulten (vanuit praktijk Educadora) door de betrokken ouders als tevreden tot zeer tevreden zijn gewaardeerd!

Meer lezen over het onderzoek en de resultaten?Klik op de volgende link
Rapportage Analyse methodiek emailconsult

Geef een reactie

