Een GRATIS sessie Neurofeedback bij Educadora

Vanmiddag kwam Nicole enthousiast de praktijk binnen van Educadora in Boxtel voor haar GRATIS proefsessie neurofeedback. Als trouwe volger van de facebookpagina van Educadora had ze deze verdiend gewonnen.

Na plaats te hebben genomen in de relaxstoel kon ze zich heerlijk gaan ontspannen. Ondertussen sloot ik de apparatuur aan en heb ik een SMR training aangemaakt, ter bevordering van een goede slaap en concentratie. Hetgeen voor eenieder wel is weggelegd!

En daar was dan het moment.. de training startte. Nicole vond het wel even wennen. “Raar dat je zelf de feedback niet kunt beïnvloeden” en “waar moet ik dan precies naar kijken”. Een duidelijke handleiding kon ik haar niet geven. Bij neurofeedback is er niet echt iets wat je moet doen. Juist liever niet. Dus antwoordde ik ” zorg dat je lekker ontspannen zit terwijl je naar het scherm kijkt zodat je brein in staat gesteld wordt de feedback te verwerken en zich hierop aan te passen”. En na 2x 3 minuten trainen was al duidelijk te zien dat haar brein de training positief oppikte. Een positieve momentopname van een bijzonder moment voor Nicole. Nu kon ze zelf eens ervaren wat dat nou is neurofeedback. Nicole, leuk dat je er was!

En voor eenieder die ook graag beter wil slapen en concentreren, en meer wil weten over neurofeedback, nodig ik uit om verder te lezen op mijn website of om contact op te nemen!

Drs. Suzanne vd Star

www. educadora.eu / info@educadora.eu

 

Geef een reactie

